Formy i koszty dostawy

Szanowny Kliencie!

Koszty wysyłki uzależnione są i ustalane według rozmiarów i wagi paczki!

Całkowity koszt dostawy poznasz po umieszczeniu wybranego asortymentu w koszyku. Korzystamy z usług różnych firm przewozowych tj. m.in. Pocztex, DPD, DHL, Inpost, a o wyborze danej firmy decydują gabaryty paczki.

Więcej informacji nt realizacji dostawy znajduje się poniżej. Przeczytaj proszę!

1. Sklep realizuje dostawę wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Możliwe opcje to:

– przesyłka kurierska

– paczkomaty Inpost

3. Sklep nie realizuje wysyłki za pobraniem!

4. Koszty dostawy są wskazane w trakcie składania Zamówienia.

5. Koszt przesyłki ustalany jest osobno dla każdego Zamówienia i ponosi go Klient.

6. Wskazany koszt dostawy obejmuje koszt przesyłki w wariancie podstawowym, a wszelkie usługi dodatkowe jak np.: doręczenie do godziny, doręczenie we wskazanym dniu, ubezpieczenie wartości, “ostrożnie”, sprawdzenie zawartości itd. realizowane są na życzenie Klienta za dodatkową opłatą.

7. W większości żywe rośliny z powodu ich gabarytów i dla ich bezpieczeństwa wysyłana jest pojedynczo.

8. Niektóre produkty, o dużych, niestandardowych wymiarach mogą wymagać indywidualnej wyceny kosztów dostawy i jest to oznaczone w karcie produktu. W takim przypadku Kupujący przez zakupem powinien wysłać zapytanie do Sklepu ze wskazaniem kodu pocztowego Odbiorcy.

9. Sklep wysyła zamówiony towar jak najszybciej max. w ciągu 7 dni roboczych, przy czym z powodów niezależnych zastrzega sobie prawo do ewentualnych opóźnień o czym poinformuje Klienta.

10. W przypadku żywych roślin czas wysyłki może ulec wydłużeniu, np. z powodu niekorzystnych warunków pogodowych. Informacje te udostępniane są Klientowi w banerze na stronie Sklepu.

11. Sklep powierza dostarczenie Zamówienia wybranym przez siebie przewoźnikom.

12. Na życzenie Klienta istnieje możliwość wysłania paczki za pośrednictwem innej niż wybranej przez Sklep, a wskazanej przez Klienta firmy kurierskiej. W takim przypadku zamówienie będzie wymagało indywidualnego wyliczenia kosztów dostawy.

13. Zamówienie dostarczane jest na adres wskazany w formularzu zamówienia.

14. Wysyłka żywych roślin odbywa się od poniedziałku do środy, a pozostałe produkty od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

15. Przy sprzyjających warunkach pogodowych sezon wysyłkowy żywych roślin trwa od marca do grudnia. O okresach wyłączonych z wysyłki Sklep informuje Klienta w banerze na stronie Sklepu.

16. Żywe rośliny zakupione przez Klienta w czasie wyłączonym z realizacji dostawy zostaną wysłane w terminie kiedy Sklep zacznie je realizować.

17. Wszelkie materiały stosowane do pakowania przesyłek pochodzą z recyklingu realizując tym samym ideę Sklepu zero waste.