Formy i koszty dostawy
Szanowny Kliencie!
Koszty wysyłki uzależnione są i ustalane według rozmiarów i wagi paczki!
Całkowity koszt dostawy poznasz po umieszczeniu wybranego asortymentu w koszyku. Korzystamy z usług różnych firm przewozowych tj. m.in. Pocztex, DPD, DHL, Inpost, a o wyborze danej firmy decydują gabaryty paczki.
Więcej informacji nt realizacji dostawy znajduje się poniżej. Przeczytaj proszę!
1. Sklep realizuje dostawę wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Możliwe opcje to:
– przesyłka kurierska
– paczkomaty Inpost
3. Sklep nie realizuje wysyłki za pobraniem!
4. Koszty dostawy są wskazane w trakcie składania Zamówienia.
5. Koszt przesyłki ustalany jest osobno dla każdego Zamówienia i ponosi go Klient.
6. Wskazany koszt dostawy obejmuje koszt przesyłki w wariancie podstawowym, a wszelkie usługi dodatkowe jak np.: doręczenie do godziny, doręczenie we wskazanym dniu, ubezpieczenie wartości, “ostrożnie”, sprawdzenie zawartości itd. realizowane są na życzenie Klienta za dodatkową opłatą.
7. W większości żywe rośliny z powodu ich gabarytów i dla ich bezpieczeństwa wysyłana jest pojedynczo.
8. Niektóre produkty, o dużych, niestandardowych wymiarach mogą wymagać indywidualnej wyceny kosztów dostawy i jest to oznaczone w karcie produktu. W takim przypadku Kupujący przez zakupem powinien wysłać zapytanie do Sklepu ze wskazaniem kodu pocztowego Odbiorcy.
9. Sklep wysyła zamówiony towar jak najszybciej max. w ciągu 7 dni roboczych, przy czym z powodów niezależnych zastrzega sobie prawo do ewentualnych opóźnień o czym poinformuje Klienta.
10. W przypadku żywych roślin czas wysyłki może ulec wydłużeniu, np. z powodu niekorzystnych warunków pogodowych. Informacje te udostępniane są Klientowi w banerze na stronie Sklepu.
11. Sklep powierza dostarczenie Zamówienia wybranym przez siebie przewoźnikom.
12. Na życzenie Klienta istnieje możliwość wysłania paczki za pośrednictwem innej niż wybranej przez Sklep, a wskazanej przez Klienta firmy kurierskiej. W takim przypadku zamówienie będzie wymagało indywidualnego wyliczenia kosztów dostawy.
13. Zamówienie dostarczane jest na adres wskazany w formularzu zamówienia.
14. Wysyłka żywych roślin odbywa się od poniedziałku do środy, a pozostałe produkty od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
15. Przy sprzyjających warunkach pogodowych sezon wysyłkowy żywych roślin trwa od marca do grudnia. O okresach wyłączonych z wysyłki Sklep informuje Klienta w banerze na stronie Sklepu.
16. Żywe rośliny zakupione przez Klienta w czasie wyłączonym z realizacji dostawy zostaną wysłane w terminie kiedy Sklep zacznie je realizować.
17. Wszelkie materiały stosowane do pakowania przesyłek pochodzą z recyklingu realizując tym samym ideę Sklepu zero waste.